Herr Molin och Herr Molin och lite annat trevligt folk


Simon. I emolugg och ISO 1600 och allt.


Martin!!!!!!!


Scenen! Sladdar hit och dit och de använde precis ALLTING.


Elin, Veronika (veronica?) och Simon :D


Martin och One Man Freac Show åt sushi och Simon smygfotade. Seeeeen...


ablabb *dör* sade jag hej till Martin. Martin är fin men det blev inte jag. Mitt hår fick vara med för det är awesome.


Men ibland har man en sabla tur. Och en bra kamera. Martin ser ut lite som... äh jagf vet inte vad. Men han är söt ändå. ^_^


Fredric One Man Freac Show, Martin och Kriss i väldigt fint hår!



Åh. Finast. <3







Genetation Celebration.





Idag är det en månad sedan mitt senaste inlägg här och åtta månader sedan jag hörde Om Du Möter Varg första gången. Finns det något bättre sätt att fira det än att sitta och skaka av lycka? Don't think so!

Alla bilder (utom #5 #6 och #7 duh) är tagna av mig jag äger rättigheterna osv osv säg till innan ni snor och var de hamnar för det är alltid fint med Detektivbilder!

Kommentarer
Postat av: kriss

STÖÖÖÖÖÖÖRT FINA BILDER!!! dör!

och tack :) men mitt hår är sämst, i alla fall bakifrån.



åh. och visst sa väl martin att du hade fint hår? :)

2009-12-13 @ 20:17:47
URL: http://annantypavdisko.blogg.se/
Postat av: elin

yay, äntligen uppdaterar du!

2009-12-13 @ 20:19:19
URL: http://eliincaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0