så blir man aldrig rädd mer

Imorgon opereras jag. Bara så ni vet. Häh. Jag har inte ens sagt det till Märta eller Simon eftersom det inte precis är det roligaste som finns. Det vore fint om någon sade till dem på måndag.

I alla fall. Imorgon. Tredje gången under högstadiet. Gud vad kul det är att vara tonåring. Det blir ju bra sen. Hm.

Men idag fyller Josse år så hej grattis! Jag har inte köpt något, men jag hoppas det här duger (och nej, jag kommer inte ta bort något):








































(grattis, märta ♥)


Kommentarer
Postat av: alle

snälla, snälla, snääälllaa ta bort bilderna på mig!

2010-04-06 @ 17:45:50
Postat av: josse

Emotiden var en helt fantastisk epok i mitt liv. Tänk vad lite hårfärg, kajal och ögonskugga kan göra och hur mycket det kan förändra ens personlighet. Helt otroligt. Mina äckliga piceringar som varade och gjorde ont, mitt tragiskt slitna hår med missbildade slingor och den rosa luggen som helt klart var ett misstag. Men ändå. Ganska härlig tid trots att jag var en vandrande psykos.

Jaja, förlåt att jag utnyttjade din kommentarsfunktion för att reflektera över mitt liv. Jag vet inte om du uppskattar att jag säger det, men lycka till imorgon och jag kommer tänka på dig.

2010-04-06 @ 20:18:40
URL: http://dreamspace.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hihi, "Barnkalas" <3

Jag ångrar att jag inte gjorde mer av det.

2010-04-06 @ 23:24:26
Postat av: martina

operation vadå?

2010-04-08 @ 15:39:08
Postat av: Bella

whaaaaaaa. bilder på mig :O

2010-04-19 @ 21:00:26
URL: http://dumbfounded.blogg.se/
Postat av: Bella

men herregud. är jag hjärndöd eller. såg inte att det stog att du skulle opereras. flåt :C men ja, hoppas operationen gick bra. <3

2010-04-20 @ 16:34:14
URL: http://dumbfounded.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag ville bara säga att din näsa är supersöt. Det var det, hejdå!

2010-06-20 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0